Hai sa ne spalam cu totii

Vara asta am mers mult cu masina…si daca tot am mers mult cu masina, am cascat bine ochii pe unde am fost…si am observat un lucru esential: peste tot se fac multe cozi…de masini; coada la semafor, coada la sensul giratoriu, coada la trecerea de pietoni, coada in general…

E clar, se pierde timp, se consuma nervi, se strica discuri de ambreiaj si se mai termina ceva; ceva care este absolut banal intr-o prima instanta-lichidul de parbriz. Asta este noua solutie in materie de marketing si advertising pe segmentul auto. Sa va explic.

Lumea se plictiseste stand la coada( e psihologica treaba). Fumatorii isi aprind o tigara sau schimba postul radio sau se uita in oglinzile de la viziere sa vada ce fata au si tot asa…insa masinile nu inainteaza deloc…si in momentul acela intervine atentia sporita catre interiorul masinii(care in mod normal este ignorat pentru ca soferul este atent la drum)-se uita la scrumiera, la bord sa vada cati kilometrii mai au pana la revizie sau cat este ceasul, se uita la bratutul care parfumeaza si o privire atenta la parbriz…opaaa, parca apare o urma de mizerie in coltul de sus(in mod normal nu ar fi deranjat pe nimeni)-ia sa o spalam noi degraba-si aici intra in actiune lichidul minune…dar, stai putin…daca ma uit mai atent si luneta e prafuita-ia sa ii dau un sprit ca sa vad bine prin ea. Si asa omul nostru prins in trafic isi spala geamurile ca sa poata sa vada bine…sau macar sa le intretina.

Statistica mea arata ca din 6 masini(2 in fata, 2 in spate si 2 in lateral-tu fiind a 7-a dintr-un perimetru la un moment dat) cel putin una isi spala parbrizul. Pai ma intreb, matematic, daca la 2 masini din 7 se intampla ca posesorii sa consume lichid de parbriz cel putin o data pe zi, atunci intr-o coada ce se intinde pe cativa kilometri? Una peste alta, cu siguranta, este o oportunitate de care trebuie sa tinem seama. Lichidul de parbriz o sa devina pentru masina ca hartia igienica pentru om…

Parca vad un parteneriat intre distribuitori si politia romana in care cei din urma sa incurce circulatia pentru a creste vanzarile lichidului minune.

Posteaza un comentariu

Trebuie sa fii logat ca sa puteti posta un comentariu.