Forumul – cea mai buna metoda de a comunica si face advertising

Se da un grup mare de entuziasti pe care ii uneste o anumita trasatura comuna din domeniul auto-aceeasi masina, aceeasi intamplare cu masina, aceeasi culoare la masina, aceleasi concursuri la care participa etc. Toti vor sa isi impartaseasca parerile, trairile, sentimentele in comun cu ceilalti. Cum pot ei sa isi duca la bun sfarsit doleanta? Simplu, printr-un forum dedicat. Boon. Mai trebuie spus ca in tot www-ul exista extraordinar de multe forumuri, cu cele mai diverse subiecte de discutii. Forumurile auto merg, cele mai multe, pe ideea de Do-It-Yourself. Adica, ti-a picat ceva de la masina? Nu-i problema, te ajutam noi sa o faci cu sfaturi si idei, pentru ca si noi am patit la fel, mai demult sau avem un prieten care a patit la fel sau stim pe cineva de la un service care ne-a povestit de cineva care a patit la fel sau…si lista poate continua. Si aici intervine geniul rece si necrutator al omului de marketing. Deghizat intr-un utilizator “nevinovat” care ciuleste cu urechea la tot ceea ce se discuta pe forum, arunca raspunsurile bine prelucrate, in prealabil si cu mare putere de convingere-gen, lasa ca te ajut eu, procedeaza asa si pe dincolo sau foloseste X ca pe mie mi-a folosit enorm. Numai ca trebuie sa fi baiat destept ca sa nu te prinda cei care modereaza forumul pentru ca data viitoare nu mai ai loc pe acolo. Altfel spus, trebuie sa aveti grija cu pomul laudat si cu sacul. Pentru ca nu tot ce se zice, face, dezbate, vorbeste pe forum este chiar izvorat din sinceritatea utilizatorilor care vor sa te ajute. Deci nu plecati urechea chiar la orice pentru ca s-ar putea, la final, sa aveti alt rezultat decat cel scontat, iar celui care v-a sugerat produsul X sau masina Y sa ii creasca salariul direct proportional.

Posteaza un comentariu

Trebuie sa fii logat ca sa puteti posta un comentariu.